טיפולי שיניים לפני החתונה

תפריט נגישות






טיפולי שיניים לפני החתונה

glasses big

 

מכיוון שרבים ממטופלינו מגיעים לטיפולים קוסמטים לפני חתונתם, החלטנו להקדיש דף מיוחד לנושא, אשר יענה על מירב השאלות והתהיות.

(למרבה המזל, חלק מן הנישאים אפילו הכירו במרפאתנו במהלך טיפולים שגרתיים...)

 

IMG 0438 IMG 0441

כולנו מעוניינים לצפות בנוסטלגיה באלבומים משפחתיים ובמדיה המוקלטת של הארועים המשפחתיים שלנו, מבלי לגחך במבוכה על איך נראו שינינו או להבחין שבכל התמונות המתוכננות ניסינו לשמור על חיוך "סגור" כדי להסתיר את השיניים.

כיום נוהגים זוגות לפני חתונה, במסגרת ההכנות לארוע, לטפל גם באסתטיקה של החיוך שלהם.
רפואת השיניים הקוסמטית מעמידה לרשותם היום, יותר מאי פעם, אפשרויות מגוונות לשיפור החיוך במגוון מחירים ובתלות בזמן העומד לרשותם.

ננסה לסקור בקצרה את האפשרויות על פי לוחות זמנים :

2-3 שנים לפני הארוע :
מי שיודע מראש זמן רב כל כך על ארוע מתוכנן וסובל משיניים הדורשות יישור - מרווחות מאוד או צפופות מאוד - יש בידיו זמן מספיק לעבור יישור שיניים מלא.

10 -18 חודשים לפני הארוע :
זה הזמן המתאים לשיקום כולל של הפה - השלמת שיניים חסרות באמצעות שתלים, ביצוע כתרים וגשרים לפי הצורך . כמו כן זהו זמן טוב לביצוע יישור שיניים "קל" במקרים קלים של סגירת רווחים ו/או תיקון הטיית שיניים או סיבובן וזאת באמצעות שיטות מתקדמות (ממוחשבות) או באמצעים פשוטים .

4-6 חודשים לפני הארוע :
זה הזמן לשיקומים סופיים ביצוע ו/או החלפת כתרים ישנים ולא אסתטיים, החלפת סתימות ושחזורים ישנים ולא תקינים. ניתן לבצע תיקונים קוסמטיים ברקמות רכות - תיקון צורת החניכיים באזורים קדמיים באמצעות לייזר או אלקטרוסרג'רי. טיפול חניכיים יסודי כולל טיפול מקומי באזורים בעייתיים. זהו הזמן להתחיל (למי שלא עושה זאת באופן קבוע) במפגשים להסרת אבנית, הכוללים הדרכה מסודרת וברורה בהגיינה אוראלית - כיצד ועם מה לצחצח שיניים ובאילו עזרים נוספים מותאמים אישית כדאי להשתמש וכיצד.

חודש עד חודשיים לפני הארוע :
זה הזמן לבצע את כל מה שמפריע מבחינה אסתטית ועדיין לא טופל מחוסר זמן - סגירת רווחים ו/או תיקון צפיפות, באמצעות לומינירס או שחזורים בחומרים מרוכבים, הלבנת שיניים בשיטה ביתית, החלפת כתרים והחלפת סתימות ישנות בשחזורים לבנים.
יש לתת חשיבות גבוהה להיגיינה של הפה - יש להגיע למצב של חניכיים בריאות ללא דלקות חניכיים, ולשפר את רמת התחזוקה היומיומית של נקיון החניכיים והשיניים.

שבוע עד שבועיים לפני הארוע :
ניתן לבצע תיקונים אסתטיים באמצעות חומרים מרוכבים, ולהחליף סתימות ישנות בשחזורים לבנים, יש לסיים את כל הטיפולים השיקומיים - הדבקות כתרים ושחזורים אחרים. הלבנת שיניים ביתית או במרפאה. העלייה בלחץ ובמתח נותנת את אותותיה ולכן יש להקפיד הקפדה יתרה על שמירה על נקיון הפה.

ימים בודדים לפני הארוע :
ניתן לבצע תיקונים אסתטיים אחרונים רק באמצעות חומרים מרוכבים במרפאה, ניתן לבצע הלבנת שיניים במרפאה בלבד. זה הזמן לביצוע נקיון אחרון בחניכיים ופוליש בשיניים.

ביום הארוע :
חיוך גדול וקבוע...

REM 7593

 

מזל טוב !!!!!

REM 7618



* כל האמור נכון לגבי כל ארוע אחר, אשר מועדו נקבע מראש, וקיימת חשיבות למראה החיוך בצילום או בכלל.
* במרפאתנו נהוגים מבצעי הנחות מיוחדים לזוגות לפני נישואין בכל הטיפולים המכינים.